امنیت ارتباطات ایمیلی با خرید کریو کانکت

امروز انتشار Kerio Connect 8.3 امنیت قابل توجه و پیشرفت های برای سهولت استفاده ازکلاینت Kerio Connect را افزوده است، که شامل پشتیبانی برای امضای دیجیتالی و رمز گذاری ایمیل، توانایی برای کابران تا به صورت از راه دور دستگاه های  Exchange Active/Sync را پاک یا حذف کنند و توانایی  Click-to-Call که برقراری تماس را مستقیما از صندوق پستی فعال می سازد.در کنار VPN جهت امنیت ، کریو برای مدیریت ایمیل ها نیز لازم است.

kerio connect

پشتیبانی S/MIME برای کلاینت Kerio Connect

وقتی اطلاعات حساس یا محرمانه ار طریق ایمیل ارسال می گردند  و جاییکه صحت فرستنده و دریافت کنند باید تایید بشود از امضاهای دیجیتالی و رمز گذاری ایمیل استفاده شده است.

پشتیبانی S/MIME در کلاینت  Kerio Connect به کاربران انعطاف پذیری بیشتری روی کلاینت های ایمیل می هد آنها می توانند برای ارسال امضای دیجیتالی و/یا ایمیل های رمزگذاری شده و دریافت ایمیل های (رمز گشایی شده ) رمز گذاری شده استفاده کنند.

در حال حاظر، صاحبان کسب و کارها دارند خاطر آسوده دارند ازینکه می دانند اطلاعات حساس ارسال شده از طریق ایمیل می توانند به امنی و با اعتماد فرستاده بشوند و تحویل داده شوند. ادمین های IT دیگر نیازی به اجبار کاربران نهایی برای استفاده از کلاینت ایمیل خاص برای اطمینان حاصل کردن از سیاستهای امنیتی ندارند .

مدیریت آسان تر در سوی اطلاعات تماس کاربر

تب جدید “Contact” در Add User و صفحات  Edit User در مدیریت وب Kerio Connect به ادمین سرور اجازه می دهد برای اینکه جزئیات تماس کاربر را از درون ادمین وب مدیریت کند. پیش از این، اطلاعات تماس کاربر عمومی و عکس های کاربران  تنها  در صورتی در دسترس بود که از یک سرویس دایرکتوری استفاده کنند، اکنون همان سطح از اطلاعات کاربر می تواند در پایگاه محلی کاربر ذخیره شده باشد.

ادمین های IT از ابزار ساده برای مدیریت جزئیات تماس  کاربران از درون مدیریت وب Kerio Connect لذت می برند صرف نظر از اینکه چه از سرویس دایرکتوری یا پایگاه داده محلی استفاده شده باشد. وقتی که دامنه پا صفحه ها با زمینه های متغیر جدید استفاده می شود، کاربران نهایی دیگر نیازی به اضافه کردن امضای شخصی خود ندارد. عکس های کاربران در سر صفحه پیام ایمیل و در کلاینت IM آنها دیده خواهند شد ، حتی اگر ادمین در حال استفاده از سرویس دایرکتوری نباشد.

خرید کریو برای تماس از کلاینت  Kerio Connect کلیک کنید

کاربران ازکلاینت Kerio Connect می تواند اکنون تماس های تلفنی بطور مستقیم از  Kerio Operator خود با یک کلیک ساده روی موس پیکربندی کنند. روی Call در کلاینت Kerio Connect کلیک کنید مفید بودن کاربری و بهره وری بوسیله را حذف مراحل غیر ضروری در هنگام تماس های تلفنی شما افزایش می دهد.کریو را میتوانید در سایت parsvpn.online در کنار سایر vpn ها خرید کنید

کاربران نهایی به این قابلیت برای کلیک به سادگی روی نام همکار، یا انتخاب یک شماره تلفن علاقه مند خواهند شد ، و شروع یک تماس تلفنی نیاز بیشتری برای جستجوی شماره ها و تایپ کردن آنها در کیبورد تلفن ندارد.

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.online

مطالب مرتبط