اسیب پذیری کشف شده در اندروید VPN

محققان آزمایشگاه امنیت سایبری از دانشگاه Ben Gurion آسیب پذیری ای در امنیت Samsung’s KNOX برای اندروید کشف کردند. همان تیم آسیب پذیری ای در VPN اندروید کشف کردند که بد افزارها را قدر به تغییر مسیر ترافیک به شبکه های نا امن می کند.

این آسیب پذیری ابتدا در نسخه Jelly Bean اندروید پیدا شده بود، اما آزمایشگاه امنیت سایبری بعدا کشف کرد که آسیب پذیری در، آخرین نسخه گوگل برای سیستم عامل اندروید  KitKat وجود دارد.

android vulnerability

نایج تحقیق روی VPN خرید شده برای موبایل

بر طبق بیان آزمایشگاه امنیتی سایبری :

” یک برنامه کاربری مخرب می تواند پیکر بندی VPN فعال را دور بزند و ارتباطات داده های امن را به آدرس شبکه های مختلف هدایت کند. این ارتباطات در CLEAR TEXT (بدون رمزگذاری) گرفته می شود، اطلاعات کاملا بی حفاظ می شوند. این تغییر مسیر دادن می تواند درحالیکه اتفاق بیفتد که کاربر آنها کاملا آشکار رها و کند و معتقد است که داده ها رمزگذاری شده و امن هستند”.

هیچ جزئیاتی درباره آسیب پذیری هایشان داده نشد، اما آنها ویدئویی از بهره برداری VPN اندروید ارائه دادند.

آزمایشگاه امنیت سایبری در مورد این آسیب پذیری با گوگل تماس گرفته و منتظر پاسخ هستند.

به روز رسانی روی آسیب پذیری Samsung KNOX: سامسونگ و گوگل در پاسخ به یافته های امنیت سایبری همکاری کردند و به این نتیجه رسیدند که این موضوع آسیب پذیری نیست، اما بلکه نوعی از حمله سنتی است.گرچه با خرید کریو که ویژه کامپیوتر است به جای خرید VPN در سایت parsvpn.online موبایل میتوانید امنیت بالاتری داشته باشید.

خرید VPN های کریو در parsvpn.online

مطالب مرتبط